Amintiri despre vremuri post-covid


În universul nostru, fiecare individ (ne)vaccinat era o particulă care respecta mișcarea browniană …

Între timp, planeta pământ a devenit un balon Erlenmeyer încălzit, iar particulele [indivizii (ne)vaccinati] au început să se agite … să aibă un comportament/traiectorie rapida si haotică bazată pe (ne)inteligență și (ne)inteligența emoțională.

(Agitație dovedita cu conturile google de pe device-urile deținute de fiecare „particula”)

În mișcarea care are la bază încălzirea balonului Erlenmeyer ne izbim unii de alții/ne contactăm, dar nu ne infectăm cu iubire, ci cu S-C-2, ură, răutate … plm (unde plm=pacea liniștii mele) … societate decăzută … lipsită de tot ce e bun!

Repet, între timp am devenit 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝗰𝗵𝗮𝗼𝘀 … chaos creat de … 𝗶𝗻𝗰𝘂𝗹𝘁𝗮 𝗺𝗼𝗻𝗱𝗶𝗮𝗹ă.

Interesant experimentul cu furnicile în borcan … dar cine e cel care declanșează mecanismul de agitare??? Nu e prea elocvent! Furnicile acționează ca o colonie, au conducător … moleculele/atomii, NU … noi avem?

Am pofta nebuna de o cafea tare, pe care normal mi.am preparat.o!

Liniste în suflet în mijlocul săptămânii ❤

N.B.: stelistii sa abțină la commuri referitoare la alăturarea culorilor!

Nimeni nu confisca culorile, culorile sunt ale naturii, nu ale minorităților, partidelor … etc și amd

Acest articol a fost publicat în Ale mele ganduri ... despre oameni ... si evident NEOAMENI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu