Zâmbesc şi plâng …


971330_10202466071686120_63589208_nN’aş vrea sa schimb pe nimeni
Nici voi sa nu ma schimbati ( vă rog)
Zâmbesc când îmi e bine
Şi plâng când mi’e amar
Aş vrea lumina
Să vă încălzească chipul
Aşa cum mie mi se spune
Zâmbeşte că’ti trece timpul

Şi’aş mai zâmbi, (dar nu am cui ….)2
De nu ar fi un nor răzleţ
Nor creat artificial
De cei din jur … e chiar banal ….
Orgolii nenumărate
Lipsite de seninătate
406488_268158903255676_1946379701_nSă iubeşti cu’adevărat
E’un lucru minunat
Simţăminte minunate
Peste oameni revărsate
Unii vor, altii se tem
Cine să’i mai înţeleagă
Inima’ţi ajunge beteagă
Pentru că nu ştie ce să aleagă!

 

                Să nu se creada nimeni iubit din cei ce nu au iubit pe nimeni! (Martha Bibescu)

Acest articol a fost publicat în Ale mele ganduri ... despre oameni ... si evident NEOAMENI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

