Bula vs. Bulei sau Eu vs. Comisia de anti – Plagiat


Nu ma pot opri din ras … o sa ziceti ca sunt razna …. Dar razna nu’s eu ci aceia care pe f.b. (facebook alias feisbuc alias facebuce), folosesc tot felul de programele de modificat fotografii … iar apoi le posteaza …n’ar fi o problema modificatul :)) …. Ci mesajul transmis, deja dupa colt sta Bula … si ii pizmuieste pe Bulei … daca inainte de vestitul ’89 … vestita Revolutie … era Bula, Itic si Strul …. Azi avem o groaza de Bulei , iar inventatorii sunt nenumarati … Itic si Strul s-au imbolnavit de deces sau poate au fost “branconati” sau folosind o “inextitudine” au dat in “succesuri depline” …..
Stiu ca am fost cumplit de rea …dar e u doar am pus in ordine o insiruire de cuvinte la moda …adica am PLAGIAT :)) sa se intruneasca comisiaaaaaaaaaaaaaaa …………… comisiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa …. Alooooo ….va rog analizati-mi plagiatu’ …. Nu e greu sa gasiti plagiatu’ …cuvintele’s unicat :))

You can be anything you want to be/tu poti fi orice vrei sa fii … but don’t be stupid/dar nu fi prost(Proasta)
Don’t take offence at my innuendo /Nu lua drept ofensa aluzia mea …

N.B. Inspiratia ….sau impulsul sau imboldul mi l-a dat o prietena de pe FB, in persoana Dnei Diana Diaconu ….

Acest articol a fost publicat în Ale mele ganduri ... despre oameni ... si evident NEOAMENI și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Bula vs. Bulei sau Eu vs. Comisia de anti – Plagiat

  1. Bendis zice:

    :))) n-am sa te dau pe mana comisiei ….. si asta doar pentru ca m-ai facut …doamna 😀
    Desi … subliminal m-au facut si …bulisoara!
    Mai cujet si iti zic la ce concluzii am ajuns! 😀

  2. ne fac tara de kkt!afara cu ei,sa plece in origini!

Lasă un răspuns

